|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag letar lite efter en fin Z4, gärna en 35is. Såldes nyligen en svart med ljust skinn. Låg ute en på blocket för 299' ett tag och priset var förhandlingsbart. 5000mil. Import men samma ägare i Sverige senaste fyra åren. Fick ett antal bilder på den och den såg fin ut. Men jag har inte sett den i verkligheten. Så runt 300' tror jag är rätt pris för Phoenix bil. Iaf om jag ska vara intresserad. |
|
|
Länk Denna hade jag köpt om jag letat Z4. EB |
|
|
Svart med rött skinn utan navi, usch. Jag sänkte min till 349’ idag. Garanterat finare än den svarta dessutom. Länk |
|
| En smula ocharmigt att prata illa om andras bilar och lyfta fram sin egen. Härligt att du vet att din bil "garanterat är finare" än en bil du aldrig sett. | |
|
Kan väl ta det med en nypa salt ;) Så länge den svarta inte polerats nyligen och fått keramiskt lackskydd och är superblank så skulle jag nog våga säga att min är finare. Den ser också fin ut men kombon tilltalar inte mig. Mvh Filip |
|
| Den kan vara hur blank som helst men den har gått dubbelt så långt och är två år äldre. 15 tusen är ett mycket prisvärt tillägg i den jämförelsen. | |
|
Varför detta ständiga gnällande på andras bilar och deras smak. Alla kanske inte tycker om vitt |
|
|
Så kan man absolut resonera men vill man inte ha en svart tex spelar det ingen roll om den är sprillans ny. Skick före årsmodell också då bilen knappt förändrades under åren. Mvh Filip |
|
|
Jädrar vilka proffsiga bilder det är på den svarta. Det är svårt att knäppa bra bilder på bilar. Dessa är oftast också väldigt säljande. Där har du en del att lära, Filip. //Peter |
|
|
Hur kan det vara så många Z4 cupéer till salu helt plötsligt? 7 st samtidigt! Måste vara något slags rekord:) Inte särskilt snygga men cool uddabil. Blir sugen. Automat/manuell? EB |
|
|
Proffsiga bilder? Tagna på distans snarare. Nej mina kanske inte är lika bra, har inte hunnit ta några då jag inte hunnit köra. Pula: Det är en cab och 35is kom endast med DKG. Sen är det värst vad gubbarna här i tråden är tjuriga idag haha :) Nu lämnar jag denna onödiga diskussion och ursäkta för off topic. Mvh Filip |
|
|
Färg är ju i högsta grad en smaksak och inget jag lägger in i värderingen. Men personligen tycker jag Z4 gör sig bra i svart men röd inredning är väl inte mitt första handsval. En välvårdad ljus inredning passar mig bäst. Men som sagt, en smaksak upp till var och en. Två årsmodeller nyare spelar absolut roll i prissättningen även om inte så mkt uppgraderats. Håller med dig om att skicket också så klart är mkt viktigt. Din bil ser onekligen fin ut. Vilket även den svarta för 299' gör (på bild iaf) |
|
|
Men absolut bästa sättet att värdera en bil är ju att annonsera ut den, precis som du gjort. Får du bra svar på annonsen med ditt annonserade pris ligger det hyfsat rätt. Är det dött i mailboxen och telefonen är tyst ligger den för högt. |
|
|
Gratistips för bra bilder. Ta bilder en mulen dag. Använd riktig kamera med bra fokus så får du en blurrig bakgrund. Jag tycker din bil är jäkligt snygg och är värd riktigt bra bilder. Du verkar ju sköta den som ett barn så ut och fixa nya bilder i helgen. Fixa en med majkase bakom det har ingen gjort tidigare. //Surgubben |
|
| MikeCab...den här bilträffen i Orsa...Är det bara att dyka upp där o betala inträde om man inte är medlem? | |
|
Japp bara dyka upp jag boka en camping stuga över helgen Är du bilklubb medlem kan inträde va gratis till och med. Väl mött Mike |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.