|
|
|
|---|---|
|
Hallå grabbarna! Projekt 325i-vinterbil fortsätter. Har tagit bort de främre innerskärmarna för att spruta på lite rostskydd, men i processen sabbade jag merparten av de små (sköra) plastpluttarna som fäster i nederkant på plåtskärmen. Vill inte dra i några skruvar som sedan skaver i plåten och har inte heller hört med Bmw i Sverige om ev pris. Har däremot försökt sökt på ebay utan resultat. Var hittar man sånt här småkrafs? Mvh, Mattias | |
|
Sådana prylar brukar kosta "kaffepengar" hos BMW - oftast kan de skicka så små saker med vanligt brev om man ber dem, om du har långt till handlaren. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Inte ett direkt svar på din fråga, men generellt är inte BMW dyra på sådana saker och då vet du att de passar utan problem. Så har du inte flera mil till närmaste BMW-ÅF så ta en sväng dit. | |
| Johan hann först :) | |
|
Ok! Tänkte att det inte var värt samtalet med risk för blodtrycksstegring och allmän ångest, men jag litar på er grabbar. Tack! |
|
| Jag köpte för två veckor sen inte gratis me nära på. 2.80 st betalade jag. art nummer 51 16 1 881 149 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.