|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu har jag läst här på forumet om Appen Carly. Verkar ju hur coolt som helt. Appen köper man ju som vanligt. Men dom har en adapter som är dyr som pocker. Det ska tydligen finnas andra billigare men bra ändå. Förslag? Gärna nån som testat och vet det funkar som det ska! | |
|
Länk För att det ska funka som det ska. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Den jag tittar på är grå med orange/blått klistermärke. Hittar ingen vit. Men jag gissar att det är samma?? Länk |
|
|
Nej Länk Blåtand till android, wifi till ifåne (och dyrare). --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Jaja, då hamnar man på ca 1200kr. Förutom att det är kul och man är lite tekninknörd, är det värt 1200kr tycker ni? |
|
|
Beställ från deras tyska sajt istället, då sparar du en hundralapp :) /Masten |
|
|
@zeb1970. självklart är det värt pengarna, du kan ha jättekul med den. man får inte heller glömma nyttan man kan ha av den. |
|
| Eftersom jag är känd för att vara lite klantig. Finns det nått som man INTE får göra? | |
|
Jaha, jag råka också beställa en :) |
|
|
Man får vara beredd på att man kan få lite skumma felmeddelanden ibland. Det verkar som förändringen man vill få uppdaterad "inte tas emot" av systemet och man får felmeddelande. Men sen när man testar eller kollar i verkligheten så har det ändå funkat.... Har hänt mig båda gånger då jag ville ändra i min F02:a. I E46:an har det dock funkat direkt. Niklas Fransosen |
|
|
Får kanske grunkan idag. Är försiktigt hoppfull om vad som är justerbart på min gamla häck. Sport i Idrive hade ju varit kul. Även avgasflappen hoppas jag på. Men det finns massa roliga inställningsmöjligheter. Kul med leksaker :) |
|
| Shiiit. Den låg i lådan idag. | |
| Är också lite inne på att beställa en. Finns det några risker med den ;-)? Någon som har erfarenhet av misstag som gjort som de ej kan lösa själva :). | |
|
Jag tycker Carly-appen är rätt "safe" eftersom den inte möjliggör alltför avancerad programmering. Och den är rätt enkel att använda tycker jag. Edit: Jag har mest gjort enklare saker som att - se till att bakljusen alltid är tända - vända på Start-Stop-funktionen så att jag manuellt måste aktivera den - öppna det andra spjället i slutdämparen så att det blir lite mustigare ljud från låga varv. Jag vet någon på forumet som drabbades av en misslyckad implementation - tror du hittar rätt med en sökning! ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Jag misslyckade igår. Hela min instrumenering slockade. Men det var lätt att läsa tillbaka backupen. Helt återställt efter det. Fick ställa om klockan bara |
|
| Har adaptern men har inte vågat köpa appen o testa ännu... om bilen ballar ur är man ju rökt... | |
|
Ja du Paradoxx. Jag kände likadant. Börja försiktigt. Rör INGET under tiden den jobbar. Funkar förvånandes bra. Tyvärr verkar min bil inte ha så många roliga finesser inbyggda, men kul ändå. |
|
|
Hmm... nu när jag lekt lite med Carly, så märkte jag att "ljustutan" inte funkar. Helljus är ju ok, Det finns inget som heter Ljustuta, nån som vet vad jag ska leta efter? |
|
|
Flash high beam --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| Ahaaa. Tack så mycket :) | |
|
Har försökt få igång "sportmeddelande" som visar Effekt och vrid. Får upp i displayen men den visar inget. Nån som provat och lyckats? Det är en 530da 2011. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.