|
|
|
|---|---|
|
Hej Idag när jag skulle låsa bilen ser jag att vänster backspegel inte blinkar. Kollar lite närmare o testar den ordinarie blinkfunktionen. Ser då att det blinkar väldigt svagt. Kan det vara relaterat till kylan? Är på vintersemester, dock inte mer än 5-10 minusgrader... Nån som varit med om liknande? Anders | |
|
Har ingen erfarenhet av lysdioderna i backspeglarna men rent logiskt borde båda backspeglar bete sig likadant om det var relaterat till kylan. Har inte märkt den typen av problem på vår bil ens vid -15 grader eller så (har inte varit så mycket kallare i vinter hos oss hittills...). Personligen skulle jag gissa på att det är något knas med själva lysdioderna eller något glapp/jordproblem någonstans. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Verkar vara typfel med just vänster blinkers ger upp eller slutar fungera som det ska på F3X: Länk Länk På min F31:a så gav vänster blinkers också upp (kollade inte om det lyste svagt dock). /P-O |
|
|
Tack för svaren Min har lagt av helt nu så det blir att försöka öppna o se hur det ser ut... Anders |
|
|
Gör som denne gode Engelsman...:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.