|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vi är på gång att återigen bli BMW-ägare. Idag har vi en Audi A4 Avant (B9) men tittar nu på en G31:a. Min fråga gäller Thules kit-satser och vad som är den egentliga skillnaden dem emellan. Kit-sats 4007 har jag idag till Audi och 4022 ska det vara till G31an. Jag kommer inte att chansa på att det nog går bra, men det känns som att Thule har väldigt många kit-satser som är snarlika. Både Audi och BMW har flushreling så det borde gå att ha generiskt tycker jag. Finns det någon egentlig poäng eller är det bara ett sätt för Thule att tjäna pengar? //Johan | |
|
Hej! Kan kanske inte svara specifikt för detta fallet då jag är osäker på koderna men där är i a f skillnad mellan audi A6:a 2014 och F11 trots att båda har samma typ av rail. Till F11 är där en liten vinkel på den den inre metalldelen som griper runt railen medan A6ans fotsats är plan. Jag provade dessa på min F11 och jag tror det hade fungerat men tog det säkra framför det osäkra och hostade upp pengarna för en ny sats. |
|
| Kolla här kanske: Länk Brukar ha ok priser på det mesta | |
|
Tack för svar. Jag är helt inställd på att köpa en ny kitsats, men jag tycker egentligen att det är helt orimligt att de ska behöva ha hundratals olika kitsatser, så mycket borde inte behöva skilja mellan fästena att det ska behövas. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.