|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det någon här som har sparat (digitalt) en katalog och en prislista på F10 LCI och som skulle vilja dela med sig? Tack! | |
|
Jess, F10 katalogen er på engelska, fanns endast på engelska i -16 när lastade ner den, har en F11 katalog från -15 som är på svenska. Och prislistor. Crille |
|
|
Toppen ju! Skulle man kunna få be snällt om allt det där, till min adress a.bjorklund @ hotmail.com ? Utan mellanslag såklart.. STORT TACK! /Anders |
|
|
Hej, Skicka lite jag hade liggande också :-) //Lasse |
|
|
Stort tack Crille och Lasse! Inte fått nått i mailen än, men tackar stort på förhand! /Anders |
|
| Skulle någon kunna lägga upp dessa dokument på någon molntjänst så andra kan ladda ned de också? | |
|
Så Anders, 4 mejl skickade. Från hotmail adress. Kolla även din skräppost. Crille |
|
|
Mitt kom inte fram. Fullt i inkorgen? |
|
| Nix, inget här....(fick av Chrille-Boy, mail-lådan mår bra) | |
|
Hej, Fick du två mail imorse? |
|
|
Yepp, såg det precis. Stort tack Lasse! En bra idé för övrigt kanske att kunna spara undan kataloger och prislistor här på site'n? |
|
|
Hej, Jag skulle också vilja ha skickat samma document till mig på min mail: henriklevin@hotmail.com om det går bra? Med vänliga hälsningar Tamm |
|
|
Kolla din mejl, 4 stycken. F1X heter dom Crille |
|
|
hej skulle ni kunna skicka katalogerna för f10 f11 till mig med. vigo_one@hotmail.com Hälsning Vigo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.