|
|
|
|---|---|
|
Jag har en bild jag vill dela med mig av, men den finns inte på webben. Hur gör jag? Hade det inte varit bra om det hade gått att bifoga bilder i forumet? Fredrik M - Z3 2.8 Länk | |
| Finns ett par ställen på nätet där du kan ladda upp bilder och visa. Yahoo har något som heter yahoo photos eller liknande där du kan skapa virtuella fotoalbum. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Fredrik: Grattis 500!!! Mejla en bild till bmpower så kanske de kan lägga den med en länk nån stans i nått passande galleri .maila@bmwpower.nu MVH Hasso |
|
En annan fråga betraffande bilder. Om jag hittar en bil på BMW Börsen, och vill ställa en fråga om bilen på forumet samt länka till den, hur gör man då? Antar att det är busenkelt, men jag undrar iaf. Robban |
|
| Ta fram annonsens egenskaper ( högerklicka) där kan du kopiera annonsens adress | |
|
Har ju några kvar till dina 3570 Hasso. =) Vet inte om bilden platsar i galleriet så som den ser ut nu, fast jag jobbar ju med repro, så det är enkelt att fixa till den. Men håll med om att det vore smidigt att kunna bifoga en bild i forumet, finns på Nordic Audi, fungerar fint. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Bilden är mailad till BMW Power... Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
| Freude am Fahren; tack. Kör PC hemma och MAC på jobbet. Får fråga någon mer databevandrad kollega hur man gör motsvarande operation på Macken. OM man nu mot all förmodan skulle surfa BMW POWER på arbetstid : -) | |
|
Copy: Håll nere äpplet samtidigt som du klickar på annonsen så får du ju upp ett nytt fönster med direktlänken till den annonsen. Bara att kopiera och klistra in när du skriver i forumet sen. /Per |
|
|
zodiaken; superbra, nu slapp jag avslöja mig :-) Smygsurfarn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.