|
|
|
|---|---|
| Vad tycker ni? Lyckad eller misslyckad? | |
|
Länk nya X4 Länk |
|
| Jag tar hellre en X3 helt klart. Bakljusen liknar mer Merca än BMW. | |
|
Fruktansvärt ful bakifrån....... |
|
| Själv tycker jag faktiskt att baken är snyggare än på nuvarande X4. Stör mig nog mer på framsidan och att bilen är lite lägre och påminner alltmer om GT. | |
| Och som vanligt halkar svenska BMW efter. Helt otroligt att de fortfarande inte lagt någonting på sin hemsida, nu när det är officiellt. | |
|
Jag gillar inte bakänden, det kan iofs betyda att jag kommer tycka den är grymt läcker i framtiden. I dagsläget känns X3 snyggare! //Stenback |
|
|
Snyggare än dagens X4 men sjuuuukt lik GLC Coupé bakifrån! GLC är dock den snyggare av de båda: Länk |
|
|
Bra att den fått stort panoramatak, men sikten bak ser av den anledningen också ut att bli i det närmaste obefintlig: Länk Tycker också att förarplatsen känns otroligt daterad... Med andra ord sitter jag förmodligen i en ny X4 om 2 år när det är dags att byta...haha |
|
|
Lloydan, håller med dig, BMW's bak ser inte bra ut.. ser baktung/konstig ut.... |
|
| Någon som vet när man kommer kunna lägga beställning? | |
|
Vet ej men prislista finns redan: Länk |
|
| Kanon. Tackar. | |
| Inte 204hk i 2-liters dieseln som på G20? | |
| Vet inte, men 25d med 231 hk låter intressant. Jag tycker att X4 behöver de 30 extra hästarna. | |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Yikes - jag skulle också ha velat se en lite "lättare" design där bak (det är för mycket ladugårdsdörr för min smak). Men samtidigt är det roligt med olika designer - tråkigt om alla skulle tycka likadant som jag :-) Av ren nyfikenhet (jag respekterar fullt ut att alla har olika smak och behov vilket jag välkomnar), men vad är de främsta punkterna som lockar mer hos en X4 jämfört med 3-Serie Gran Turismo? |
| designen känns inte harmonisk. ful bakifrån. men man kanske vänjer sig. | |
| Markfrigången och/eller suv-känslan kanske är det som drar. | |
| @bmw-slangen. Jag har haft båda modellerna. 3-serie GT 335 D är den absolut bästa bil jag ägt. Kanonsnygg, rymlig, fin komfort. X4 valde jag bara för att det är en M-Performance bil. Om 3-serie GT fanns som M-Performance skulle jag slå till direkt... X4 är lite högre, lite tuffare kanske... | |
| Personligen tycker jag att X4 är bra snyggare också. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.