|
|
|
|---|---|
|
Hej har en e91 -08 som stereon saknar blåtand. Det sitter en s663 radio bmw professional i. Hittade en tune2air trådlös blåtandsstreamer bmw artnr: 400WMA3000B. på brl för 1595 kr. Som man pluggar in i usb och 3,5 mm uttaget i facket i mittkonsollen. Nån som vet någon annan, kanske bättre lösning till det priset, och inte allt för mycket arbete. | |
| Jag hade en sådan här Belkinpuck i min e91:a, funkade bra. Pucken fick plats precis utanför facket till mittkonsolen och inga sladdar syntes. Länk | |
|
Okej,tack för tipset. Är det en sån man kör över radion. |
|
| Nej, via aux i mittkonsollen. | |
|
Jag köpte en på biltema. Med samma spec som alla dom dyra. Funkade alldeles utmärkt men för en bråkdel av priset. Ser nu att den är ersatt av annan mottagare och den kan jag inte gå i god för. |
|
|
okej ,tack för tippsen. en annan fråga. ja har ju en 3,5 och rtt usb uttag till stereon. o va ja förstått så är usbn till en usbsticka med musik som läser och spelar upp. och 3,5 mm till mobilen ,som tar in ljudet och förstärker ljudet. tänkte att usbn i bilen borde ju kunna läsa från mobilen, och spela upp. eller e ja trög nu |
|
|
menar du bts 841158. skulle ju kunna funka med 24017 |
|
|
a nu hittade ja den . Bluetooth Handsfree/mottagare för bil Artikel: 24194 |
|
|
köpte på bt 24194 . 359kr. funkar kanon |
|
| Hur funkar den? Lär du koppla upp dig varje gång du startar bilen eller? | |
|
Då måste man ha stereon pp aux alltid? Dvs inte lyssna på CD, radio eller annat? Lite döfött isf.. |
|
| lysnar bara från mobilen | |
|
Kul att det funkar. Min gamla från BT funkade perfekt. Koppla upp sig själv när jag gick in i bilen. |
|
| funkar klockrent | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.