|
|
|
|---|---|
|
Tjena Har lämnat in min bil på ett företag som sysslar med eftermontering av eberspächer samt webasto. Jag fick ett väldigt bra pris på just eberspächer monterat&klart. Idag ringde dom och gav mig beskedet att dom råkat förstöra fläktmotståndet när dom skall koppla på sig på bilens fläkt och spjällstyrning. Känner mig rätt så orolig för resten av elektroniken som kan ha tatt skada. Hur hade ni gjort/reagerat i detta läget? Skall nu få bilen om 2 dgr har dom lovat efter att dom haft den 1 vecka redan Väldigt tacksam för svar o tips från en orolig wickerman Bmw520d f11 2010 | |
| Troligtvis har inget ytterligare tagit skada, och om det har tagit skada så lär du märka det i stort sett omedelbart. jag skulle inte oroa mig just nu utan ta det som det kommer. | |
|
Tack för svaret jsn. Nu känner jag mig lite lugnare 👍 Tänkte jag kopplar upp den mot carly när jag hämtar den |
|
|
wickerman: Hur har det gått?? Får man fråga var du gjort detta och prislapp för operationen? Var bra sugen på att låta göra detta på min också, men de som är ÅF för Eberspächer här ville inte ta sig på jobbet på min bil då det var svårt att få ihop det med bilens fläktsystem... Ringde även BMW om eftermontering av deras "originaltillbehörsvärmare" men det gick inte att eftermontera på bilar med M-paket av någon anledning. /Kidde ///BMW |
|
|
Hallå Kan inte ge dig någon status på jobbet ännu då de har blivit lite problem. Det kommer ingen bärme in i kupen. De skall de göra med hans förbikoppling enligt teknikern. Sen är de lite felkoder som uppstått på klimat/ac annläggningen när jag felsöker.13800 inkl montering ska ja betala plus 249:- för lånebil. Dom skall nu ta bilen åter för att åtgärda felen. Sen vart de ingen eberspracher utan en värmare från Kina som heter belief som är på 5kw. Är nog inte nått fel på själva kvaliten men på offerten jag fick säger dom eberspracher. Återkommer med status |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.