AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
904

Skjutmån förarstol mellan E86 och E89 2009

Jo
1
Jonssmac
520D Xdrive Touring -14
Z4 3.0 SI
Är det bättre sittkomfort i E89 än E86 mht skjutmån bakåt på förarstolen?
Är man längre än ca 184cm så funkar ju E86 inte så bra tycker jag.

Skulle nog säga att det är snarlikt.
Däremot så är stolarna fantastiskt sköna jämfört med E86.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.