|
|
|
|---|---|
|
Söker tjocka och mysiga formsydda mattor till min 7-serie E65 till våren. Åka barfota. :) Någon som har erfarenhet var man hittar den tjocka varianten billigt online? Baltikum? | |
Transocean |
Pakistan eller i andra arabiska länder |
| Sök velourmattor till din e65 på eBay, finns massor av alternativ. | |
|
+1 på det Lus föreslår, jag köpte jättefina velourmattor från Polen för några år sedan. Kostade nästan gratis dessutom. /Masten |
|
|
Beställde ett sätt på Bilmattor-online. Dom hade en "extra fet" som jag slog till på. Halva priset vs OEM. 100% passform, bra kvalité och färg (något mörkare än original vilket bara var bra). Säkert lika slitstark. Dock inte riktigt samma "smootha" böjlighet, en aning stelare. |
|
|
Tack för alla tips. Någon som vet om mattor till högerstyrda länders bilar passar vänsterstyrda? Pedaluppställningen är väl identisk men kanske annan utformning. |
|
| Mattorna passar inte, de blir liksom spegelvända. Om du inte har dem upp och ner :) | |
| Gummi på ovansidan till tjock velourmatta skulle liksom förta poängen. :) Får söka runt. Utmaningen är at veta kvalitet utifrån bilder. Vikten per kvm kan väl också trollas med även om riktvärde. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.