|
|
|
|---|---|
|
Hej! Skrev även ett inlägg på "Bimmers of Sweden" på Facebook. Verkar helt sjukt, men det finns inga stänkskydd till E61? Finns visserligen bak på Schmiedmann.se, dock inte för M-sport paket. Har letat och letat men inte hittat något? Är det bara jag som vill skydda bilen från stänk av grus/snö/slask/regn etc. med hjälp av stänkskydd? Nu till frågan: Vet ni något stänkskydd som skulle passa E61 med M-sport med hjälp av lite modifikation? Tips på universal? Tips på annan modell som passar E61 någorlunda? Tack på förhand! Mvh TheBeerHunter | |
|
Jag vet inte hur det är på E61 men när det gäller F10 och F11 passar stänkskydden bilar med M-sport fast det står att skydden är till för bilar utan M-sport. Kanske samma på E61? |
|
|
Glömde skriva att jag chansade på att köpa från Schmiedmann bak, och hoppades på att det skulle passa (kanske med viss modifikation). Men tyvärr! V-bak skulle kanske gå att skära till/trixa ihop men höger sida gick inte alls. |
|
|
Har original stänk skydd fram till min passar bra har en m sport Mvh |
|
|
Verkar som om det inte finns att köpa längre...? Alltså till fram. Finns visserligen något på ebay men... |
|
|
Ska kolla efter bmw numret på dom så ska du få det Mvh |
|
|
Tack! :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.