|
|
|
|---|---|
|
Nånn som har ett tips på ett bra billarm ? . jag bor ju trots allt i södertälje =). tacksam för alla svar . Ps. skriv gärna in en länk till sidan (om det finns nånn) Tommy | |
|
Länk välstämd tretummare med F1 ambitioner |
|
|
Själv har jag ett Cargard 850S som jag är mycket nöjd med. Länk |
|
|
Jag hade ett gammalt volvo orginal larm i min 325 kanske inte bästa hade nog tur men fick behålla allt och hmmm nu när jag åker v***o 745 så har jag ett cargard 950s fast den knappt är värd att skydda skulle hellre haft en ny BMW utan larm =) |
|
|
sorry menade 323:a konstigt vad knapparna kan slinta ibland |
|
|
Jag hade Defa-larm på min förra bil och det fungerade utmärkt. Valde det larmet pga. det var godkännt av försäkringsbolagen och de hade då den minsta fjärrkontrollen. Dessutom sålde BMW Defa-larm på den tiden (vet inte om de gör det fortfarande). Länk Mvh |
|
|
Jag skulle rekommendera Cargards nya T70C. Bra redan i grundutförande, mycket bra utbyggnadsmöjligheter med GSM-modul bl.a. Kan även styras av bilens egna fjärr/C-lås i de fall detta redan finns. FP |
|
|
Har installerat CarGuard 950 i mina senaste bilar med gott resultat och inga inbrottsförsök ännu. Bra support från tillverkaren (svensk). Rekommenderas! //Niclas |
|
| Kör på ett 850s har haft det i 4 år alldrig några problem!! | |
| Cargard 850S med immoblizer rekomenderar jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.