AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.021

BMW M3 till salu i Stockholm

Är det nån som har bekantat sig med denna annons?

Länk

Min kompis har länge sökt en M3 i denna färg men det är något med annonsen som inte känns rätt.
cu
127
currymutta
Z3 2.2i Roadster -01
320d Touring -20
750iL -00
Det finns flera "skumma" saker med annonsen och tillhörande beskrivning. Jag hade letat vidare!
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Finns ju till och med en risk att bilen inte går att regga överhuvudtaget. Bara för att det finns en bunt polska papper innebär inte det att det är rätt papper. Eller att den klarar ursprungskontrollen...

-------
//Lövet
Fast det står att ursprungskontrollen är gjord...Är bara regbesiktning + vanlig besiktning kvar att göra, varför gör man inte det om man nu påbörjat processen genom att göra ursprungskontroll?
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Nej precis. Nåt är märkligt.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Kanske vill köra på polska skyltar för att slippa trängselskatt, fordonsskatt och eventuellt p-böter? Men ja, jag hade också letat vidare...
cu
127
currymutta
Z3 2.2i Roadster -01
320d Touring -20
750iL -00
Den nya ägaren måste dessutom göra om ursprungskontrollen.
Tack för svarena, vi kom till samma slutsats! I sista hand så var det enda som harmade lite den röda färgen på bilen, röda färgen värkar vara ganska ovanlig på E46 M3 och det är den färgen som min kompis söker!
We
2.000
Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Om han har lite tålamod kommer han hitta en, brukar komma ut flertalet röda varje år. Så ovanliga är dem inte.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.