AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
519

Var köper jag en bra polermaskin?

835
Pär:an
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Byter bil ganska ofta och har även oftast flera bilar åt gången så jag skulle verkligen behöva en bra polermaskin så jag kan hålla bilarna i skick. Har haft billiga 500:- skitmaskiner från bla. Micro och dom ger inget vidare resultat och håller inte så länge heller.

SÅ...Var köper jag en FLEX eller liknande bra maskin till vettigt pris?
nu vet jag inte vart du bor men det jag rekomenderar ær att du går till en billackering eller en rekond firma o ber dom bestælla dig o så betar du dom istællet før dom vet oftast vilka maskiner som e bæst o vart dom kan køpa dom till ett vettigt pris.. dom maskiner jag kan rekomendra ær 3m´s maskiner o festos maskiner det e dom som jag anvænder før det mesta bægge maskinerna ligger på ett pris på runt 3-4k...
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Flex finns bla på SGA AB i Bromma. 3-5k. Att köpa en roterande maskin är det enkla att polera bara det är en konst så fundera två ggr om det verkligen lönar sig är ett tips.
Asken
Sp
507
Speddy
730i V8 -92
Här hittar du bla Flex även om jag rekomenderar en cyclo, finns ingen maskin som är så lätt att jobba med. Lite dyr dock.

Länk
Kolla även med Tommy på Länk han har en fin Atlas Copco för överkomliga pengar som jag kan rekomendera.

//Calle
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.