|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk och hur får man fram BMW's chassinummer istället för Alpinas? | |
|
Denna har du säkert redan sett, men där kan du säkert få fram mer info! Länk |
|
|
Handlaren verkar ju ha bra koll. 6-liters V8 i denna: Länk ------- //Lövet |
|
| Finns det nåt sätt att kolla historik i Tyskland? | |
|
Det enklaste sättet att få fram BMW-numret är nog att kontakta säljaren och be att han skickar det till dig. Det finns ju kvar, överkryssat på höger fjädertorn. mvh Fredrik |
|
| Lövet: Läs en gång till, det är ett mellanslag mellan kommat och sexan: 4, 6 liters... | |
|
Satan vilka läckra bilar... 1000x snyggare än dagens moderna Hoppas dom är någorlunda rostfria (finns det en enda E39 som inte har rostiga domkraftsfästen idag?) Förresten är det GM-automat på dom V8:orna? |
|
|
jag vet en rostfri och en mindre rostfri :-) - sugen på 2 rostfria ... |
|
| Nej Alpina Har ZF lådan från 540/740/750 på E39 + egen converter | |
| Min är helt rostfri, men den har ingen V8 :-( | |
| Min är också rostfri! Däremot har jag rostigast den ett flertal ggr men det är en annan historia... | |
| Rostigast=rostlagat... | |
| Satans vad läcker Alpinan var!!! Älskar stilen! Den skulle varit blåmetallic bara... | |
| Jag blir imponerad om ni har 100% rostfria E39, har ni kollat under varje domkraftsfäste samt på insidan av undre dörrkanterna? | |
| Ok 99% Har kollat under allla plaster och i dörrar osv! Är nog lite galen, men men... | |
| Yes!!! Har ägt min i 15 år och den har stått i varmgarage hela tiden och är överdrivet pedantskött :-) | |
| Förutom när jag brukat den ;-) | |
| 1% rost är ändå knappt 20kg. Är en hel del! | |
| Ok då 99,9% rostfri... väger 1870 kg! | |
| Jag brukar säg att mina bilar har ingen synlig rost, allt annat är nog en lögn till 99.9% :D | |
|
Bilhandlaren ifråga i Gävle håller Individualkvalitet om man kan uttrycka sig så. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.