|
|
|
|---|---|
| Undrar om man kan köpa rondell 58 17x10 till bmw E36??? vart?? passar fälgar som sitter på 5 series en E36???? | |
|
Pröva med Länk Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
| Prova molway.com. Men 10tum breda blir nog problem. | |
| varför blir det problem med 10"??? de flesta i tyskland åker runt med det!! bara köra med 235 däck på de lr??? | |
| Har haft en e36 med rondell 58 i dimensionen 17x8 med 225/45 däck och passade precis (behövde knacka ihop vecket på bakskärmarna lite) utan att det tog i. | |
|
Tror inte e34ans fälgar passar rakt av på e36, det är olika inpressning (ET). Kanske går med spacers... eller var det tvärt om =). Använd sökfuntionen då detta varit uppe förr... F.ö. har jag för mig att Rondells fälgar var ganska mjuka, dvs lätt att få bulor i dem vid ex.vis hål i vägen o.dyl... Nån som kan bekräfta/dementera? //Koffe |
|
|
Dom är iallfall inte extremt mjuka, har kört i ett antal bulor/gupp och dylikt utan att det hänt något, dom har klarat ett antal varv på bana oxå! Jag köpte mina begagnade och då var dom slipade och lackade, lacken har släppt lite grann men jag bor på landet och kör en hel del på grusvägar, jag klagar inte på en så billig fälg. betalade 6 lappar med fräscha däck. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.