|
|
|
|---|---|
|
"Sportbilsdagen i Västervik är ett event sombestår av ett unikt Stadsrace, kortege genom stade, grillkväll för deltagara, samt en bilutställning i Gränsö slottspark." "hålls alltid tredje helgen i augusti" Dem ska ha en "Tysk" tema i 2018....jag ska boka en hotel någonstas - finns det mer folk som är intresserade. Jag vet att det är ganska lång tid från nu.... :-) | |
| Länk | |
|
Jag har varit där flera gånger och det är ett väldigt trevligt event. Väldigt befriat från burnout ringar och skabbiga BMW bilar. EB |
|
| Hoppas att vi träffas... | |
|
Absolut... Har dock sålt min M6 e64 men kanske dyker upp i något annat:) Drömmer om en fin e9 3.0zzzzzzzzzzzzzzz EB |
|
|
Dem är inte billigt. Jag provkörd en I England, priset då var 3,000GBP....tror att det var 1997. |
|
| Anyone in Västervik today? | |
| Någon som vill åka till Västervik Sportbils dagen 2019 i augusti? | |
|
Absolut. Årets höjdarträff! EB |
|
|
Great! Send me your mobile number - so we can co-ordinate...I think we must have missed each other last year.... schrickm5@gmail.com |
|
| Pula - köpte du en E9 förresten? | |
|
Schrickm5@ Nej. Hittade inte någon e9 som jag ville ha. Jag har inte köpt någon BMW överhuvudtaget. Svårt att hitta en ersättare till e64 M6::)) EB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.