|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, bara krångel.. Skulle låsa upp min BMW efter vart inne och handlat. Det "small" till när jag vred runt låset i förardörren och låset går inte upp. Känns som någon "hake" eller något släppt. Gick över och prövade låset i passagerardörren och där kan jag vrida åt det hållet jag låser åt, men åt andra hållet är det bom stopp.. Prövade nu bagageluckan och där fick jag in halva nyckeln så de var lönnlöst.. Prövat med lås-smörja i samtliga lås utan resultat. Åkte även hem och hämtade reservnyckeln, samma sak. När jag stog och fippla så hörde jag hur de surrade till i dörren, om jag vred nyckeln till låst läge och höll den där någon sekuns.. Antar att jag aktiverade deadlock funktionen? Hur fasiken tar jag mig vidare med dethär? Antar att jag inte kan göra inbrott med att bända upp dörren och lite ståltråd som folk har tipsat om här i diverse trådar.. Antar väl att de är att knacka en ruta, men hur tar jag mig vidare sen? Har förståt att man kan hoppa in och flytta på bilen iallafall, men kan ju inte bruka bilen med 4 låsta dörrar. Eller finns det något sätt att avaktivera deadlocken? eller Av aktiveras deadlocken om jag vrider på låset tills det surrar igen? Eller är den aktiverad tills bilen låses upp? Om.det ens är deadlocken som surrade?.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.