|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har bytt vevhusventilation på min e46 330 -01 idag. När Jag återmonterade alla kontakter som kommer ur ”kabelboxen” på motorns vänstersida (framför spjällhuset) blev det en 2-polig kontakt över, som jag inte hittade någonstans att koppla in. Kan det vara så att det sitter en kabel/kontakt som inte används, eller har jag missat något (inga varningslampor lyser och bilen går bra)? | |
|
Hur lägger man upp bilder här?🤥 |
|
|
Jag är inte säker, men har för mig att jag fick en kontakt över på min 530 med. Och det är sex år sedan och har besiktat flera gånger utan problem. |
|
|
Välkommen hit Kingswood! Ladda upp bilden till tex Forumbilder.se Länk och lägg sedan upp länken i din tråd. |
|
|
Tack för hjälpen! Nu är det löst, det var kontakten till någon form av tempgivare under insuget som jag inte hittade förens idag... |
|
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Skönt att det löste sig, jag har bytt vevhusvent på en 330i 01' och jag fick nämligen ingen kontakt "över" efteråt. :-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.