|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om någon vet var man kan få tag på en tillbehörskatalog för en E34. Frågade på BMW men de påstod sig inte ha någon. Är mycket intresserad om någon vet vart man kan få tag på en! | |
M3_BMW |
Ta en telefon till BMW Sverige. Om du har tur så har dom kvar tillbehörskatalogen till E34. Om inte så kan du fråga om dom kan ta en kopia på den eftersom dom nästan alltid har kvar ett exemplar til sig själv. Tel: Tel 08-470 60 00 Du kan också kontakta dom igenom hemsidan. Länk Lycka till. BMW M bilar, när du älskar att köra. |
| Jag har en från -95. Är det något speciellt du vill veta? | |
|
M3_BMW: Tack för upplysningen! Ska kolla med dem! Kane: Jag har ingen speciell fundering. Skulle bara vilja ha en så man vet vilka saker man kan eftermontera på sin bil. Finns ju en del i min Touring som jag saknar. Bl.a. skulle det vara intressant att veta om de har någon snygg drickeshållare som inte förstör utseendet på bilen men även andra saker. Min bil är sparsamt utrustad från fabrik. Kanske du skulle kunna tänka dig att kopiera den åt mig för en summa pengar? |
|
|
hos Länk har jag hittat en del smått och gott, kolla där! ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
VillaRosa: Tack för tipset. Jag var inne och kikade där men tyvärr hittade jag ingen bok som passade mig. |
|
|
Hej igen! Har varit i kontakt med BMW Sverige nu och de har inte kvar tillbehörskatalogen till E34. Ingen annan som vet hur man skulle kunna få tag på den? |
|
Tigerr |
Kane --- Kopiera..? *snäääälla!* ;) Tigerr |
| Exakt....snäääälla.....betalar dig så klart för kostnaden! | |
| Jag skall kolla ikväll hur tjock katalogen är. | |
|
Kane: Jag tackar för allt besvär su lägger ner i att ens ta dig tid i det här :o) |
|
|
Tyvärr, 140 sidor i A5-format. Det är inget jag ställer mig och kopierar..... Fredrik: Drickeshållare finns/fanns ej. Någon annan fråga om innehållet? |
|
Tigerr |
Kane --- Köpa..? *snäääälla!* ;) Tigerr |
|
Den är inte till salu. Svarar dock på frågor om innehållet...... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.