|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
tudeski2457 |
Vad har Smt5(6) för fördelar nackdelar gentemot andra system såsom Haltech,prospark mm. tycker det är billigt om de gör samma saker FAAN VA DET GÅR MELLAN SKOG O SNÅR!! |
|
Nån som har www adress till tillverkare/säljare där man kan ladda hem pc-programm för programering av boxen? Läste på 200sx.nu om smt5, att det var lite problem med uppdateringen av varvtal i boxen. Skulle vara "seg" på ngt sätt. Några erfarenheter/åsikter om detta?? |
|
|
Länk Nja, det var ett inställnings problem. Fungerar bra för mig. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Tackar! Ok, måste ju helt klart vara den lösningen som kostar minst. Vem har bäst pris?? Fins det någon som använder/kör med sådana här boxar på "finare" motorer? Där det typ är väldigt noga med bränsle/tändning för att inte motorn ska ta skada. Interesant grunka det där..! |
|
| Kommer inte åt perfectpower.com... Funkar det för någon annan? | |
|
Jodå, sidan fungerar för mig. Vad menar du med finare motorer, e inte min fin? :) Peter (Twinturbo) som jag köpte boxen av kör ju med detta i sin Nissan 300ZX. Han har gjort en hel del mid sin motor, rykten säger 500+. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Knepigt... Funkar inte nu heller..! Haha, jo den e säkert fin! Funderade typ på om det finns personer som bygger motor för kanske 150' och förlitar detta till en sån här manick. Fins det nog då! Fins det möjlighet till "launchcontrol" i sådana här boxar..? |
|
|
Det var inga probs. för mig att få sidan att fungera i alla fall. Kanske något fel på nån inställning på datorn? Bara en tanke... Ticco Är Twinturbo som har etapp.se? MVH/Berbel |
|
|
S38B38: Nej, ingen launchcontrol. Han skrev i 200sx forum att han skulle ta hem något nytt: Perfect Powers PRS4 Ett riktigt sprut med launch control, boost control, rpm och boost limit, lustgasstyrning, lambda cloosed loop control, mm. för runt 7k. Länk Berbel: Inte vad jag vet. //Ticco www.ticco.com |
|
DjNightflight |
Hallå!! Vad kostar en sådan smt5?? Funkar d på en 323 -86?? Nån som har en sån till salu eller vet vart man kan vända sig?? Mejla mej gärna på dj_ante@yahoo.com Ha de gött o bler överlycklig för svar!! DjNightflight |
| Kris funker ikke så bra å L-jetronic.. Du har ikke mulighet til å styre tenningen, som du jo har på motronic.. | |
|
DjNightflight: Hm... Läs tråden från början. //Ticco www.ticco.com |
|
|
S38B38: Kolla här då, en Viper med SMT5!!! Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
Här e listan på vilka BMW man kan koppla SMT5'an på: Länk //Ticco www.ticco.com |
|
DjNightflight |
Går d o använda motronic från en 325:a på motorn?? Kollade på listan o d va bara 323 som hade L-jetronic... Vet ni nån annan box som passar med L-jettronic?? DjNightflight |
| Noen som kan forklare hvordan Perfect Power sine systemer virker i forhold til Haltech, Autronic, Hestec o.l. sine produkter??? | |
|
Ticco... har en IS ja mä juh... vad e d för grejer du har haft te din turbo konvertering?? har mkt kraftigt turbo begär... men vet inte vad jag behöver o vad som krävs... hade tänkt mig budgetbygge... e mest ute efter lite mer effekt o dumpljudet i min beeemeeer... kärv |
|
|
Köpte min bil konverterad av Bäckis "Snålblå Racing" Läs här: Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
sperstad: SMT5 kan absolut inte jämföras med dom systemen som du beskriver. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: Hva er det som er annerledes med SMT5/6?? Fordeler/ulemper? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.