AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
350

Grymt billigt i Tyskland..

Nån annan än jag som sett superfina BMW Z3 2,8 coupe modeller för 150000kr från Tyskland. Jag skall ner o handla till ny sommar!! Finns M Coupe för 170000kr.. Välj o vraka...

Ha de skojs alla BMW grabbar o tjejer...
järnet
Jag var där i somras och gick runt och tittade hos en mängd handlare. Det var inga imponerande skillnader när man började titta närmare. Visst var det billigare men är man bra på att pruta så kan man få ett bra pris även i Sverige. De (Z3:or) som jag hittade och som vid en första anblick verkade billigare var vid en närmare granskning inte så imponerande. Även om många var ganska nya och billiga så hade de i gengäld gått långt, extremt långt med Svenska mått mätt.
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
It's all about the EURO boys! Idag är det en hyffsat gynnsam kurs på 9.08 SEK/1 EURO.

roadZter
2.8 Coupén finns en hel del från 160´ men att du får en fin M Coupé för 170´ är BS. Vill du verkligen äga den billigaste M Coupén som går att hitta i tyskland?
Ja e nöjd bara ja får kaross modellen och motorn som snurarr runt, resten kan man fixa.. Ge mig en kaross för tysen spänn så e ja nöjd..*ler*
Det finns en lätt krockad 2.8 Coupé med Schnitzer utrustning på mobile. Bara plast och ett par plåtbitar fram som behövs bytas typ. Köp den om du vill åt karossen och släng i en M5 E39 motor och du har ngt kul och udda !

Att köpa en risig M Coupé och laga motorn sen kostar ju mer än att köpa en fin direkt? Förstår inte hur du resonerar?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.