|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet hur man tar bort telefonhållaren som tar en jäkla onödig plats i armstödet på min f25 | |
| Sök i bimmerpost forum. Finns en gds där med bilder hur man gör. Gjorde det själv i min GT. Borde vara samma princip. Lite pyssel men gott resultat :) | |
|
Menar du i ”gör det själv”? |
|
|
Just precis. Sen köpte jag en gummimatta som passade precis. Fanns artikelnummer och allt i tråden. Ska kolla om jag hittar tråden. Var ett tag sen dock. |
|
| Sök med orden Remove phone i alla forum så får du upp ett flertal trådar. | |
| Toppen, tack! | |
|
Sökte på remove phone men det kom inte upp något? Har du möjlighet att länka mig om du hittar det? Mvh mattias |
|
| Länk | |
| Riktigt bra beskrivning! Tack F25 | |
|
Här finns en passande låda att skriva ut. Länk |
|
|
gjorde detta också i helgen. har dock svårt att trycka in kretskortet/kabelhärvan bak i hålet, det tar emot helt enkelt och jag vågar inte trycka för hårt så jag sabbar något. tips på hur jag får in det? i övrigt att få bort telefonhållaren är enkelt om man följer guiden. tips är att ta det väldigt försiktigt och ev lägg handuk under när du skruvar bort de två skruvar som håller själva telefonhållaren. lätt de ramlar ner under mittkonsolen annars.. |
|
| Jag gjorde det o helgen och fick ner kretskortet efter några försök. Beställde även en insats på ebay👍 | |
| moose69, kan du ge oss ebaylänken? | |
| Länk | |
| Tackar moose69 :) | |
| 👍😊 | |
| Fick du till det F25? | |
| Ett "att göra senare projekt" för min del;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.