|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| De finns en anledning till att vi mycket sällan ser röda demobilar/hallbilar och den enkla förklaringen är att handlarna vet att de är svårare att sälja. Jag gillar själv röd, men när man väl ska beställa bil har jag aldrig valt det... | |
Verdi |
Rött kanske är på gång att bli populärt igen? Jag tycker mig se fler röda bilar nu än för nåt år sen. Fast det kan ju bero på att jag själv har en röd bil numera. :) |
|
Har ts blivit klokare eller ännu mer osäker? Intressant tråd att följa så berätta gärna hur det går... Fråga, varför inte en bensinare i en tid där dieseln helt plötsligt stör makthavarna? BMW M-POWER //Den som skvallrar för dig, skvallrar om dig// |
|
|
Har inte hunnit åka upp och kolla på den än pga sjukdom. Men tänkte åka upp till helgen och kika på den. Har även hittat denna som har en trevlig utrustning: Länk Se om man kan kolla på den samtidigt i helgen. Dock ingen Facelift men bara gått ca: 3000mil och all utrusning utom night vision och bang Olufsen ljudet. |
|
Verdi |
Snart 6 år gammal som endast gått 3000 mil? Är det så bra det? Kanske har stått helt stilla i 3-4 år och det är ju inte bra. Ser inte ut att vara helskinn heller? |
|
Still har den inte stått, åtminstone inte enligt: Länk Däremot så vet man ju inte om de låga milen 1) kommer av att bilen enbart på använts på helgerna och på sommaren till landet 2) kommer av att killen har jobbet 3km bort Alternativ 2) är ju vääääldigt mycket sämre... ------- //Lövet |
|
|
Tror det ska vara läder, står sågär på bmwvin: EXCL.LEDER NAPPA ERW./SCHWARZ (NASW) |
|
Verdi |
Bmw89, Ja, läderstolar ja. Den har ju "finlädret" och komfortstolar. Men nog måste det väl ha funnits läderklädd instrumentpanel och sånt även på F11? |
|
Verdi: Jaha du menar så, ja det kanske fanns som tillval. Dålig koll på det |
|
Verdi |
Jodå: Länk |
|
Ja där ser man:) Hur som helst är bilen i länken bra utrustad om man jämför med övriga bilar på blocket:) |
|
| Utökat läder finns till 550d. Inte mindre än tre 550d på blocket har detta. Se t ex PXT 089 (silvermet touring). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.