|
|
|
|---|---|
| Någon som har gjort detta ? Och hur blev det i så fall, dax om 2 veckor för mig. | |
|
Min bil fick det i augusti och jag är jättenöjd! Dyrt = ja, men värt pengarna. Behandlade sommar och vinterfälgarna samtidigt med något Ditec-medel. Bromsdammet försvinner numera med högtryck och utan medel. |
|
| Min far började med Ceramic Pro (guld paketet för typ 11000) på sin förra nya bil (maj 2015). Året efter så valde han Ditec keramiskt lackskydd. Det var något billigare och enligt honom iaf minst lika bra. Han har nu bytt bil igen, den fabriksnya fick keramiskt lacksskydd från Ditec den med. | |
| Vart han inte nöjd med Ceramic pro? Ska ju vara nått i hästväg! O oerhört svårt att få bort från lacken. | |
| Den ditec jag snackade med sa att alla deras ceramic är samma men med olika mängd lager, vilket då resulterar i olika livslängd. Har för mig de sa 1-3-9 år. | |
| Min har ceramic pro... | |
| Min far säger att Ceramic Pro var bra men att Ditec är minst lika bra, dessutom något billigare (8000-9000 för en V90 som han kör numera). Har för mig att den rekommenderade efterbehandlingen vid 18-24 månader med Ceramic Pro var rätt dyr, runt 5-6000. Med andra ord samm pris som för två fulla Ditec, en behandling som påstås klara runt 18-24 mån? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.