|
|
|
|---|---|
|
Har en svart f31 2018 vad har ni för toning av rutorna ? Har ni bilder så är det ett plus | |
|
Har 15% och är nöjd med mitt val. Har man mörkare är det svårt att se vad det är för bil bakom. Även 15% kan vara lite svårt att se bakomvarande bil om det är mörkt ute. Länk |
|
| Tycker det e rätt lustigt att man får ha total solförmörkelse på bakrutan. Jag som ligger bakom vill ju gärna se vad som händer i trafiken framför bilen med kolsvart bakruta. | |
| Gaspo: Hur gör du när du hamnar bakom någon av dom 2(?) miljoner lastbilar, bussar, skåpbilar etc som inte ens har en bakruta? :) | |
| Ha,ha,ha ja du där fick du mig! :-) | |
|
På F31:an (svart) har vi solarplexius monterade. I ärlighetens namn är de väl mörka - fungerar bra när det är bra dagsljus, men när det är mörkt ute är det ibland svårt att se vad som är bakom bilen när man backar t ex. Hade en E91:a för några år sedan med fabrikstonade bakrutor och det var ganska lagom tycker jag - dock är det en väldigt "mild" toning om man jämför med t ex. Solarplexius. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.