|
|
|
|---|---|
|
Någon som kan/ kännner någon privat som tonar rutorna till ett riktigt bra pris i norra Stockholm. Har en x3:a -12 som jag vill ha tonat på! | |
| Kan tipsa om Länk i solna tror de tog 3000 kr ink. | |
| Funderar också på toning. Någon som kan rekommendera duktig i skåne, helst malmö/lundområdet? | |
|
Jag tonade mina rutor hos MrCAP, blev superbra! Kan vart rekommendera!!!! De har flera anläggningar runt om Sthlm och i Skåne. Här ser ni alla anläggningar och deras kontaktuppgifter: Länk Här kan ni läsa om behandlingen jag gjorde: Länk |
|
|
Hej, Ser att jag nog är sent på det men det finns en kille som har sitt ställe mellan Helsingborg & Malmö, som tonar bilar med Riktigt bra resultat. Han har hållit på med det i väldigt många år så allt ifrån de som ska ställa ut på Vallåkraträffen till dom som har Helt nya lyxbilar tonar hos honom. Jag kan säkert förmedla nr om nån vill ha. Jag vet inte exakt hur mycket han tar men jag betalade 1.750kr för en Saab 9-5 -08. Även samma pris för en Mitsubishi Ralliart -13. |
|
|
Tack, hittade en kille i Uppsala som gjorde ett riktigt fint jobb för en billig peng |
|
| moose69: vad kostade det? | |
|
Runt 3500kr, nöjd👍 |
|
|
Re:Moose Tänkte tona min f31, får man fråga vem det var i Uppsala? Mvh |
|
|
Solfilmcenter uppsala👌🏻 |
|
|
Tack, har kollat med dem. Mvh |
|
|
Jag känner en riktigt duktig i Norra Sthlm. Har själv gjort där samt 4 bekanta alla är super nöjda. Priset är halva jämfört med dom käna runt om i Stlhm.. Skicka PM om ngon är intresserad. Kan tänka mig att prata med honom för bra pris för en forum kollega :) |
|
|
Tack men orkar inte åka dit o sen stå o vänta en halv dag! Mvh |
|
| 2 ryssar tonade mina fram och bak rutor för 2500. De kommer till dig och fixar. Det enda dem behöver är ström. Riktigt bra resultat! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.