|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
www.blocket.se/stockholm/BMW_M3_E_90_Sedan__laga_mil_78936562.htm?aw=1 Behöver nog en tvätt. |
|
| Länk | |
| Om intresse finns så äger jag en BMW M3 LCI Cabrio som snart är tänkt att gå ut på en annons på Blocket, kanske inte exakt det som eftersökt här, men finns det intresse så skicka gärna ett PM. | |
| Länk | |
|
Sandis m3: Det var väl den där som låg ute för 399' eller 390' nyligen? Svensksåld, manuell, ingen navi, 18" och runt 4000 mil är tämligen unikt... //Stenback |
|
| Stenback: Tyckte att jag sett den tidigare. | |
| Var väl hemmahörande i Båstad...legat ute på Blocket i flera omg. | |
| Länk | |
|
Det finns fortfarande några bilar kvar med hyfsad mätarställning. Prisbilden har jag ingen koll på. Är bilarna rätt prissatta? Länk |
|
|
Tycker prisnivån ligger högt på BMW M3:orna. Det ska bli intressant att se om de byter ägare på dessa nivåerna. Det finns rätt mycket annat i det prissegmentet. Följt lite bilar i t ex Tyskland och de rör inte på sig. Tyder på att ägarna har för höga förväntningar. De återkommer på annons med några månaders mellanrum. Det ska vara en bil med exceptionellt skick och historik med få ägare för att få bra betalt. Med tanke på att bilarna har haft minst lika många ägare som de är gamla kan man ställa sig vissa frågor. |
|
|
Länk Wlx583 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.