|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar vad ”alla” har köpt för gummi (och fälg) till sina g30/g31 och om ni är nöjda eller vad ni är miasnöjda med. Jag ville gärna ha 19” så jag beställde 664m svarta från leebmann med pirelli sottozero 245 runtom. Upplevde att bilen blev stötigare (hade 664m 245/275 pirelli p7 innan) har inte hunnit köra nåt vinterväglag knappt ännu (bor i stockholm) men ljudnivån är iaf ok. Styrningen vart kanske aningen vassare (bättre). Mvh Niclas | |
|
Köpte Michelin X-ice 245/45R18 till min 530D G31. Dubbfritt. Går tystare med dessa däcken än med 20" sommarhjulen. Nöjd hittills, det är nordiska vinterdäck, så dom är såklart sladdrigare på vägen. På vinter spelar det liksom ingen roll. En fördel är att trycka på antispinnknappen en gång så man får "traction". Lampan blinkar mest hela tiden annars. De fastfrysta bakdörrarna kan jag reta ihjäl mig på. Så sjukt klantigt! |
|
|
Ice. Ja ang bakdörrarna väntar jag nåt slags besked från åf om det går på garanti eller inte, mina lister är inte täta så att det är fuktigt på insidan. Blir också lack. |
|
| Nic112 är det RFT? | |
|
Hej, ja det är bmws paket så det är rtf, fanns ej non rft eller nordiska vinterdäck till dom fälgarna, fick typ samma pris med gummit som bara fälg i sverige så jag tänkte jag testar lite med sottozero. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.