|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Den har comfort access, jag hoppas du inte parkerar bilen precis utanför din bostad. Comfort access är en utrustning som höjer risken för stöld avsevärt. | |
Verdi |
Han får väl skaffa en plåtburk att lägga nyckeln i. :) |
| Såg det på TV4-nyheterna. Nyckeln i folie, i en plåtburk, i kylskåpet var rekommendationen. Lyxigt med comfort access... =) Allt för att inte behöva stoppa handen i fickan och trycka på en knapp. | |
|
Biltillverkarna har brustit i säkerheten. Ansvaret bör ligga på dem. Går det att starta bilen utan nyckel är det bilens fel. Som någon annan också påpekade, tjuven stjäl faktiskt signalen = olagligt. Snart kommer key-by-phone bli standard och bilens brandvägg måste vara säker. Just nu är säkerheten i en övergångsfas men ansvaret ska bara inte kunna ligga på konsumenten. Jag tycker comfort access är ett av de bästa tillvalen. Att fingra med nyckel är så onödigt, osmidigt och tidskrävande. |
|
| Ang. comfortaccess var det enkel matematik för mig när jag var i valet; high risk+ low reward = No go. | |
| Köpte inte heller comfort access. Gillar att använda nyckeln, samt att jag ofta använder bakluckan och då öppnar man ju den med nyckeln med en bit kvar till bilen. | |
| Någon som är intresserad av byte, alpinvit m2 -17 man mot en 4-serie /grand coupe helst bensinare endast 6-cyl och ska det va diesel endast 6-cyl! Mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.