|
|
|
|---|---|
|
Tjena Kopplade på ISO kablar men verkar som det konstant är ström i både gul och röd. Nåhon som vet vart jag kan dra ström ifrån som bara är på när bilen är på? Tack | |
|
Vilken bil handlar det om? Det är nog inte konstant... --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| Det är en bmw 118d 2006 | |
| Röd när tändningen är på o gul för stereons minne, så du slipper att förlora alla sparade stationer tex...Med reservation att jag blandat ihop de två färgernas funktion/uppgift | |
|
Jag har testat byta plats på dom men de är ström i bägge hela tiden aå den stängs inte av. Så verka som jag måste dra fram nu ström men vet inte ifrån vad |
|
| Strömmen måste "försvinna" i ena när du slår av tändningen, om det nu inte finns nån tidsstyrning/whatever på nyare bilar med "startknapp"? | |
| Testa de två olika "kombinationerna" genom att låta stereon vara på, sedan stänga av bilen, kliva ur och låsa/larma? | |
|
Testat båda ja! Nej strömmen försvinner inte.. får plocka ner allt och se ifall förra ägaren fulkopplat något kanske.. |
|
| Strömmen bryts väl kanske inte förrens bilen går i vila. Har du väntat 20 min? | |
| Aah glömde den på i 2h engång.. låter väldigt konstigt det här | |
| Löste det, tog ström från fläkten 👍 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.