|
|
|
|---|---|
| Ungen spydde ner hela mittkonsolen och ner mellan framstolarna. Jag torkade bort det mesta med wetwipes och trasor men det luktar fortfarande mumma 😁 Vad tror ni det kan kosta att låta någon sanera eller tvätta? Eller kan det vara idé att köpa en egen ångmaskin och rengöra? | |
|
"Spydde ner hela mittkonsolen och mellan framstolarna" Har du någonstans att stå och hålla på? I så fall hade jag plockat ut stolarna och gjort rent alla krångliga utrymmen som du inte kommer åt annars, och sedan hade jag plockat isär så mycket som möjligt i mittkonsolen och gjort rent i alla kanter och springor där det kan rinna in emellan. Det är ju dock inte så bra om du behöver ha bilen dagen efter och måste vara klar på viss tid. |
|
|
Som tur var satt ungen bakåtvänd så det mesta hamnade på sig själv, och mittarmstödet, samt mellan stolarna. Har funderat på att demontera stolarna så man verkligen kommer åt. Jag tänker att ångnaskin och mikrofibertrasor borde funka. |
|
|
Hyr en: Länk Finns på Bauhaus bland annat ------- //Lövet |
|
| Eller lämna in på rekond. Gjorde jag med X3:an när mina barn dragit in hundskit i bilen. Höll på att spy av stanken. Kostade ca 700kr men blev som ny invändigt. | |
| Ska ringa någon rekondare om det inte kostar mer än några hundringar. Tack för tips. | |
|
Bokade tid hos sonax som tar 250 kronor per säte, men dom våtsuger bara. Var sugen att testa någon som har torrånga men det verkar inte finnas. Jag fick ju bort den mesta vällingen så det har slutat lukta nu iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.