AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
483

fixa gammalt skinn

jag har en fråga om vart man kan vænda sig o få skinnet i bilen fixat. det e så att skinnet i min lilla cab skulle behøva sig en liten uppfræchning det e inge revor eller hål i dem men det har børjat sjælvspricka o torka ut. kanske even skulle ferga om allting nån som har ett bra tips???
glømde att fråga om nån visste om nått bra føretag?
Har du provat med riktigt läderfett? Jag använder Länk till mitt skinnställ, du kan prova att smeta på ordentligt med sånt här. Det är nog bra om bilen får stå en vecka eller så efteråt, så du inte riskerar att få läderfett på kläderna.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Ja
760
JanF
530i-93
Tycker denna funkar kanon, du hittar den i alla ridsportaffärer. Ett helt sortiment, allt från rengöring till olika behandlingar.

Länk
jag får tacka før era svar men jag e mest intereserad av en firma som kan åta sig jobbet så att jag slipper gøra det sjælv før ledret behøver sig en riktig omgång føregående ægare har sjælv målat skinnet i nån grå liknande færg ser med andra ord førjævligt ut. om ni undrar om mina bokstæver e det før att jag sitter vid en dansk fucking skitdator som inte førstår svenska...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.