AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
795

E91 -11 utan professional stereo

Nån som vet vad som skiljer på en bil utan professional stereo och med? Trodde professional var det enklaste alternativet men nu hittade jag en utan och tänker om det är ännu sämre?
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Ljudmässigt tror inte jag det skiljer, det beror på högtalarpaketen. Däremot så kanske den inte spelar Mp3-skivor eller liknande.

Stereoenhet finns som Navi/Professional/Business och sedan högtalarna är standard, hifi eller harman kardon/logic.
Nä grejen är att det står inte ens business i utrustningslistan, och inget ljudpaket. Dock tyskimport så det kanske skiljer mot en sv-såld.
50
811
50+medbmw
X2 20d xdrive -18
Z4 3,0si Coupé -07
L G LP-560-4 -12
Om det inte är Hifi eller H/K ska du vara glad om stereon är borttagen, så kass är den. En biltemastereo låter faktiskt bättre. Tro mig, vi har aldrig haft något sämre än i X1an.
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Business står väl inte för det är standard.

Som exempel står det om det är sportratt eller M-sport ratt i utrustningslistan, men det simplaste valet "steering wheel" står inte.
Nä så är det säkert!
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Ljudmässigt skiljer ingenting på de två minsta paketen, det är bara funktioner i stereon vad jag minns.

Sen tyvärr är de större ljudpaketen ingen höjdare heller. Har haft Logic7 i E91 och det var på nivå med vilken standard Volvostereo som helst.

-------
//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.