|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som monterat skalstolar (typ recaro pole position) i sin z4 (e85)? Fråga nr 1: är om det är svårt , kan tänka mig att det finns eftermarknadsdelar som passar? Fråga nr 2: tjänar man kupeutrymme? jag tycker att dagens kupe är rätt trång för mig som är ca 192cm lång. tacksam för svar. Detta avser en roadster | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Det är inte svårt att byta stolar, däremot måste du ha en emulator till sensormattan till passagerarstolen. Finns säkert färdiga skenor som bara är att montera på stol/i bil. Du kommer tjäna lite utrymme men tänk på att en skalstol inte har ställbart ryggstöd. Är det bara du som kör är det ett mindre problem. Utöver detta skulle jag vilja rekommendera Mirco skalstolar, har sådana i min Z3 och dom kostar 3000:- st i tyg. Går att specialbeställa i skinn/alcantara också, men då var det ungefär dubbla priset tror jag. Mycket mer prisvärda är Recaro, FIA-godkända är dem också. Och riktigt bekväma. |
| har du bild på dina stolar monterade i bil? | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Tyvärr inte, men mina ser ut så här: Länk Går att beställa i alla möjliga material, färg på sömmar och logotyper. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.