|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
+- 5Ah är inga problem och du kan dessutom välja ett "större" batteri än vad som satt där, bara det får plats fysiskt - sedan programmerar man in det nya batteriets högre kapacitet i bilen. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Verkar bara finnas mindre.. Sitter ett BMW original från vecka 51 2009, Varta 12V 80Ah 800A i bilen nu med måtten 315x175x190. ///Micke |
|
|
Kolla om det inte finns en liten plastklack/distans som går att ta bort i batterifacket - tar man bort den får det plats ett längre batteri. Så har det varit på E46:an och E39:an. Hur det ser ut på F31:an har jag inte kollat... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tveksamt att där sitter något. Länk ///Micke |
|
|
Nej, jag är nog också tveksam utifrån bilden, men kika ner i facket och kolla hur det ser ut... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Någon som har tips på var man köper batteri med spec enligt bild? Storleken är 315x175x190. Länk ///Micke |
|
|
Vad tror ni om Biltema? Länk ///Micke |
|
| Varta F21 finns på sidan du nämner. Jag beställde mitt F21 batteri därifrån för ca ett år sedan. Det batteriet har måtten du nämner. Så det e bara å handla :-) | |
|
Ja, yttermåtten finns men jag hittar inte med rätt kapacitet. Eller? ///Micke |
|
|
Ahhhh.. Hittade! Tack! ///Micke |
|
| Va bra, jo F21 är på 80 Ah :-) | |
|
Jajamen.. 2-4 dagar med DHL sägs det.. Hur lång tid tog det för dig? ///Micke |
|
| Nåt sånt, har för mig att det tog en vecka. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.