|
|
|
|---|---|
|
Någon som hann före? Det är ju trots allt den 2:a idag :) Mina sommar-TRX är närapå slut och vinterdäckens fälgar är så rostiga att de tappar luft så jag tänkte börja slita på vinterdäcken så tidigt som möjligt, dra ur dubben på dem i vår och köra vidare. --------------------------------------------- Länk | |
| Jag skulle nog tro att du är bland de första ja. 15c+ här nämnligen :) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jo men i Växjö har det varit minst soltimmar hela sommaren, så där är det säkert dags för snö :)) MVH Hasso |
|
Oooops! Inte ens jag som bor här uppe i Norr har bytt än,trots någon minus på mornarna...Ännu så länge så klamrar sig frosten endast fast i gräset,men asfalten börjar så smått "stelna till" så snart blir det nog minus i vägbanan. DÅ gäller det att se upp :) Mvh Janne. |
|
|
Ska nog byta strax...blank is varje morgon:( Länk |
|
|
Tunna jackan idag... :-) /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Byte också till dubbdäck i dag inte på grund av vädret utan för jag ställer av den till helgen och då får den stå på vinterhjulen. MVH Stephan |
|
|
Dubbdäck, vad är det? ;) roadZter |
|
|
Jag bytte till dubb igår 1/10, nytt personligt rekord. Sålde mina 17" och var tvungen att skruva på dubbdäcken HELLRE OMKOMMEN OCH BORTKÖRD ÄN BORTKOMMEN OCH OMKÖRD |
|
|
här i hbg var det +20 grader idag =)) ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.