|
|
|
|---|---|
|
Försöker uppdatera idrive på min F10 från -16, har lastat ner programvara, ungefär 90 MB, idrive säger endast att programmet inte är kompatibelt med bilen. Lastade ner från bmw.de sidan, betydligt mindre fil, får då till svar att filen inte är relevant för bilen. Har testat båda hemma och hos BMW i stan och dom fattar heller ingenting. Filen kom som en vlc fil på USB minnet, heter bin i slutet. Vill testa på F30 men den står på plåtverkstan just nu. Samma storlek på idrive uppdatering som på F10 när jag skriver in dom 7 sista på vin nummer. USB fungerar som det ska, uppdaterade Navi kartor i förrgår utan problem. Nån som varit med om nåt liknande? Crille | |
| stoppar du in stickan i armstödet,förmodar jag | |
|
Ja, har testat med 3 olika USB minnen i mittarmstödet, även hos BMW som heller inte får till det. Konstigt, dom ska ta in bilen en dag och se närmare på det om det nu inte finns nån här på forumet som kan ha en lösning. Crille |
|
| Jag kan inte uppdatera heller, men det beror på att det inte kommit uppdatering för idrive på flera år ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.