|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
download manager?? förr eller senare kommer den till connected/download manager osv |
|
| Version NBT_ECE_101163.3.112. finns överallt, var/hur hittar man version NBT_ECE_101163.4.114? | |
|
Har just laddat ner EUROPE Next 2018-1 från ConnectedDrive. Finns om man har prenumeration. Använde USB 64 GB formaterat Fat 32. Fungerade klockrent |
|
| Vad heter version NBT_ECE_101163.3.112 eller NBT_ECE_101163.4.114? | |
|
Inte nödvändigt att använda 64GB du kan använda 3x16GB,eller 1x32GB+1x16GB spelar ingen roll du kan splitta filerna |
|
|
Min EUROPE Next 2018-1 heter 101171.3.112. Vad är skillnaden på de olika versionerna? Är det bilbetingat eller har det med kartan att göra? Tog ca 65 min att ladda hem kartan Tog ca 25 min att kontrollera versionen Tog ca 70 min att för över till USB:n Tog ca 60 min att ladda in den i bilen Men man behöver ju inte stirra på sämre hela tiden!! |
|
| Bianca kan förklara bättre | |
|
Hur vet man när nya kartan Road Map Europe Next 2018-2 finns att ladda hem via prenumeration på BMW Connected drives portal. Tänkte att det finns ett snabbare sätt än att behöva logga in varje gång som för att starta nedladdning av kartan för att upptäcka att det fortfarande är 2018-1 som finns? Borde vara dax för ny karta nu. |
|
|
NEXT 2018-2 finns ute nu iaf! Jag laddade hem och installerade den för ett par veckor sedan. www.facebook.com/bmwkodning |
|
|
Ja. Den rättade dessutom till ett par buggar jag hade i 2018-1. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.