|
|
|
|---|---|
|
Har en e46 -05 med original stereo där det finns möjlighet att ansluta via AUX. Jag köpte en speciell slad på ebay för att koppla Aux till telefonen men den verkar inte känna igen på något sätt. Bara ibland när jag tar ut och in anslutningskabel så kommer det fram AUX på displeyen och försvinner inom 2 sekunder igen. Jag trodde först att det kanske var fel på min telefon så jag testade med sambons telefon utan någon resultat. Någon som känner igen problemet? | |
|
Länka till sladden du köpt. De måste vara en speciell med en liten krets i som triggar igång aux på stereon. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Länk Har köpt redan 2st med likadant resultat. Har tidigare köpt till en annan bil och det funkade klockrent |
|
|
Ser ju rätt ut... Man ska ju ha SA 661 eller 650 för att det ska fungera enligt detta dokument: Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Ja det värkar som att den hittar enheten och sedan slår av som att det är nå glapp. Hur stor sanolikhet att två sladdar och två telefoner glappar? | |
|
Läste lite på feedback från liknande försäljare av samma kabel och det verkar inte funka för många. Nån skrev att "conector are to sensetiv" som att det är dålig kvalitetskabel. Kanske måste kosta på och köpa lite bättre kabel... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.