|
|
|
|---|---|
|
Hej Har läst både svenska biltester från 2016 och trådar på andra forum där personer har beställt GLC laddhybrid. Men den finns inte att bygga på svenska hemsidan (finns på tyska). Den finns inte heller med när man tittar under teknisk data för GLC på svenska hemsidan. Har Mercedes Sverige slutat erbjuda bilen? | |
|
Tydligen slutar de tillverka GLC 350e i maj. Och Sverige har slut på sina tilldelningar så de har plockat bort den då de ändå inte kan leverera. Jag beställde min för ca 5 mån sedan, så den har försvunnit ganska nyligen. |
|
| Har dom något nytt på gång? Har 18 månader kvar på kontraktet så dags att börja leta ny bil. En mellansuv med hybridlina lockar. | |
|
Tack för infon Soyakorv. Ett märkligt beslut kan jag tycka. dd88: Borde inte X3ans hybrid ha hunnit komma tills det e dags för dig att byta? Du har ju alltid XC60 T8. Har provat och den var väldigt skön och trevlig att köra. |
|
| Tydligen blir det ett glapp för Mercedes innan deras nya generation GLC kommer i slutet 2018/ början 2019. De var lite irriterade på säljsidan :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.