|
|
|
|---|---|
|
Hej Vad tror ni om denna? Länk Prisnivå och utrustning? | |
|
Jag skulle mer än gärna köpt den om det hade varit en F10. Helt rätt utrustning om man undantar snobbarna som inte nöjer sig med H/K stereo. |
|
| Saknar backkamera. Skulle gärna fått ha m-sportratten också. Men det är väl detaljer. | |
|
Ok, ratten... Men backkameran tycker jag är överflödig när den har backsensorer-pdc både fram/bak som "speglar" bilen på skärmen. |
|
| Trevlig spec och säkert en trevlig bil! Sällsynt med 535i, det jag personligen skulle sakna är M-ratten och ett bättre ljudpaket (stod väl inget om det, dvs standard) | |
| Trevlig spec och säkert en trevlig bil! Sällsynt med 535i, det jag personligen skulle sakna är M-ratten och ett bättre ljudpaket (stod väl inget om det, dvs standard) | |
| Fel av mig, hade H/K-paketet = trevligt! | |
|
Har ägt en F10 535i knappt en vecka. Den har ”allt” men inte backkamera eller M-ratt. Men det skiter jag i när jag kör den. Det är en fantastisk stereo i den med ett fantastiskt ljud, men jag kör hellre med den avstängd. Bara att höra ljudet från den när man kör eller drar på är bättre än musiken från spelaren. Finns bara en sak som är bättre från min gamla E61 i mitt tycke och det är blinkersomkopplaren som hade en mindre slaglängd och tätare ytterområde. Resten är perfekt. Det är ”bara” att köpa!!! |
|
|
Har ägt en F10 535i knappt en vecka. Den har ”allt” men inte backkamera eller M-ratt. Men det skiter jag i när jag kör den. Det är en fantastisk stereo i den med ett fantastiskt ljud, men jag kör hellre med den avstängd. Bara att höra ljudet från den när man kör eller drar på är bättre än musiken från spelaren. Finns bara en sak som är bättre från min gamla E61 i mitt tycke och det är blinkersomkopplaren som hade en mindre slaglängd och tätare ytterområde. Resten är perfekt. Det är ”bara” att köpa!!! |
|
|
Jag har haft m-sportratt i nästan alla BMW jag ägt. Senast jag var utan var på X:an, och jag störde mig en del på det. Jag gillar en lite tjockare ratt, förutom utseendet då. Gällande backkameran. Vi bor i stan och det blir mycket fickparkeringar. I dagsläget har vi både backkamera och park assist. Problemet med utrustning är att man så snabbt vänjer sig med det:-) 535i är verkligen sällsynt, tror inte ens det går en på tio 535d/530d |
|
| Samma i Tyskland. När jag söker på mobile.de enligt mina kriterier får jag upp 258 st 535 diesel och endast 12 bensin. | |
| Joofa, tänk om man vill ha manuell dessutom. Hur många finns det då? 1 st? | |
| I dessa rattstöldstider är det nog ganska bra att den inte har M-Ratten. | |
|
Tycker den ser trevlig ut. Bra pris. 3-års garanti? Villkor? Om det är solid eller liknande så är det skit. Men det finns ju i vanliga försäkringen upp til 10k mil. Kollat försäkringspengen ? Min 535GT var hutlöst dyr i försäkring. Men fin bil. |
|
| Försäkringen skulle landa på 1200 per mån. | |
| danielb, sant:-) | |
|
Låter dyrt med 1200/m i försäkring. Jag betalar drygt 700/m för min 535i -11 (medelålders man, Uppsala) med BMW Originalförsäkring som är i särklass billigast av de bolag jag jämfört. Jag tycker att bilen verkar vettigt prissatt givet att den är i bra skick och utrustningen är riktigt trevlig. Är själv bortskämd med komfortstolar och M-paket som jag helst inte vill vara utan men det är ju en smaksak. 535i är som Jeremy Clarkson konstaterat i ett test troligen den bästa bilen som någonsin tillverkats. Jag har haft min i bara några veckor och är löjligt nöjd. |
|
| Hur ligger den modellen i verklig förbrukning? | |
|
Tretretti, 700 per månad låter väldigt bra. Är inte Uppsala "storstadssmittad"? Jag får betala mer för 520d ute på landet utanför Linköping. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.