AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
9.281

Arenbrantsbil AB svarade på min annons, påstår att de har en köpare till min bil

Sida 2 av 2
ba
127
balders
Volvo S60 D5 -07
Tyvärr lyssnade inte min son på mig, när jag sa att man inte gör affärer så. Han blev blåst på en 535d som nu är registrerad som stulen. Började med en blocket annons, blev uppringd och erbjuden likadant som tidigare beskrev. Kom med bil till stockholm och vi betalar återresan, om det blev så vet jag inte, eftersom han inte ville lyssna på mig. Så slutade jag fråga hur det gick .Frågade ialla fall om han fick betalt då han kom hem efter ha ämnade bilen.....nej men jag har ett kontrakt att jag får betalt om 14 dagar. Blev givetvis förbannad på han, och frågade hur i ---te kan du göra så ? .Givetvis fick han inga . Och är nu utan bil samt mycket fattigare.
Polisanmält .mm men kanske bilen finns med andra skyltar eller är nerplockad .
Dyra läropengar, när man ttor att man vet allt . Och inte lyssnar på de dom antagligen vet lite mer.
Hej
Har blivit utsatt för samma sak av samma företag..
Tror du att du skulle kunna få fram namnen på han som din son träffade och vem han pratade med i telefonen?
ba
127
balders
Volvo S60 D5 -07
Hej jag har inte så mycket uppgifter tyvär, Men vad jag vet nu är att firman heter Autodealen i stockholm på Gyllenborgvägen 4. Den han träffade och samtalade med heter tydligen Robin. samt en annan person också "Björn" finns med i samanhanget, det är allt jag vet.

Balder som gillar power
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.