|
|
|
|---|---|
| Hur gör man när man ändrar färg på Ambientbelysningen? Det ska ju gå att ändra från vitt till orange, fram o bak i fotutrymme samt i mittkonsolen. Står inget i instruktionsboken och i Idrive finns valmöjlighet typ Sport alt Standard. Väljer jag tex Sport händer inget, det ser ut som tidigare dvs Vitt ljus. Gäller en F20 LCI 2017 118i M sport och den ska ha detta ¨tillbehör¨! Mvh | |
| Standard/classic är magenta och sport är vitt. Väldigt svårt att se i dagsljus, måste nästan vara mörkt för att man ska se skillnaden :) | |
| Ok, ska testa när det är mörkare än då jag kollade igår. Tack! Mvh | |
| Ja inte såg jag någon skillnad! Lite märklig option kan jag tycka! Mvh | |
|
Det lyser inte starkt men det finns där. De små ljuspunkterna i takarmaturen som belyser mittkonsolen samt belysning i fotutrymmet ändrar färg på min F20. Håll upp handen mot innerbelysningsarmaturen när det är mörkt så syns det tydligt. Sport Line och M Sport har orange eller vit, Urban Line har orange eller blå. Länk |
|
| Det va konstigt jag kan välja vitt eller orange/röd belysning. | |
|
Händer absolut ingenting när jag ändrar! Re: Audinisse Är det värt att åka in och be BMW fixa det eller är det typ inget att ha? Mvh |
|
| Jag har alltid magenta på, känns verkligen inte som något man bryr sig om att hålla på med. Var större skillnad i F07'an tycker jag, tror det är fler LED-lister i de större modellerna. | |
| "Amber" tror jag den orangea färgen kallas. Magenta är snarare lila.. | |
| Ah, så är det helt säkert! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.