|
|
|
|---|---|
|
Nu är det så att min nya 328ci -00 är på väg från Tyskland....men vad fasen menas med. Sportliche Fahrwerkabstimmung, Armuflage Vorn, Nebelsheinwerfer. Vill nån hjäpa mig att översätta detta??!! OO=00=OO Go & Gla Kekschokla | |
Crusty |
"Sportliche Fahrwerkabstimmung" = Sportchassi "Armuflage Vorn" = Armstöd fram "Nebelsheinwerfer" = Dimljus ///Crusty |
|
Tackar och bugar!!! OO=00=OO Go & Gla Kekschokla |
|
|
Danne: Köper du en X5:a så har du en bilpark som är mer komplett än dom flestas vill ja lova. Vad fick du ge för en 328 ci -00 då? Är själv på jakt efter något liknande nämligen. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
Mobile.de har en översättningshjälp. Den är dock långt ifrån komplett. Hittade endast ett av dina ord (Nebelsheinwerfer) där. Man måste dock ha valt ett objekt för att hitta översättningshjälpen. //Kestrel |
|
|
Testa Babelfish, det brukar funka en bit på vägen. Länk Lycka till med din 00:a jag blev nöjd med min. __________________________________ Länk |
|
Crusty |
Eller så gör man som jag o har en tysk mor o bror och lär sig språket sen barnsben! =0) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.