|
|
|
|---|---|
|
Tjena Undrar om de e nån som vet var man kan hitta filmen där den galne engelsmannen i TOPGEAR testar M-coupen....har hört att han var ganska impad mvh Peter O | |
|
jag har det på DVD! ja köpte min efter jag hade sett det inslaget utan att ha kört en M Coupe :) ------------------------------ Länk Doggeli Londons största MoDoit! |
|
|
Hoppades kanske man kunde hitta den på nätet någonstans finns ju andra topgear-filmer o ladda ner så den borde ju finnas någonstans mvh |
|
| MCoupen utsågs till "Drivers Car of the Year" av Top Gear för några år sedan, det säger väl allt! :D | |
|
peterolsson, Jag har sett 2 olika inslag på M Coupen. Har sett en version som gick på BBC (topgear) och den andra har jag på DVD som Jeremy Clarkson har gjort. Jeremy Clarkson (har jobbat på med topgear) gör en DVD skiva varje år där han testar olika bilar imot varandra, bland annat M Coupen imot Impresa & EVO. Tyvärr så kan jag inte kolla vad DVD´n heter för jag håller på att flytta så den ligger i någon låda... Jag kan droppa dig ett mail när jag hittar på den. // Doggeli |
|
|
Länk V-max |
|
|
Doggeli, De hade vatt schysst om du ville göra de, tackar BmwE9, tackar för länken, många bra filmer, men ja hittar inte m-coupen. E de bara ja som e blind? |
|
|
Hepp Vore mer än tacksam om även jag kunde erhålla ett dylikt mail. Om jag får reda på vad denna DVD heter så kommer en en dylik DVD att inhandlas direkt =)... /Johan |
|
|
Håll ut! Nu är jag tillbaka efter semester och jag flyttar i helgen så jag lär väl hitta på DVD skivan då. // Doggeli ------------------------------ Länk Doggeli Londons största MoDoit! |
|
|
Tjenare Doggeli, Va cool din bil är - läcker stereomontering! Ska snart lägga upp min i galleriet. Jag skulle oxå vilja veta var jag kan få tag på DVDn med M Coupen. Drive safe Nicke |
|
|
Nu finns min bil i galleriet! Nicke |
|
|
Nicke70: snyggbil! Nu har jag hittat DVD´n och den heter "Head to Head" Länk Den finns att köpa på den här sidan. Länk Jag hade inte betalat dom pengarna... köpte min skiva för £5. Lycka till! // Doggeli |
|
|
Doggeli! Thanks Nicke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.