|
|
|
|---|---|
mackan325 |
Hej! Det finns en svensksåld 1997 E36 - 318i 4 dörrars på börsen som bara gått 4500 mil. Ingen exceptionell utrustning förutom riktigt fula 17 tumnsfälgar.... Solid röd med tygklädsel. Bjuds ut för 99900, är detta rimligt? Bilen är intressant i mina ögon, men inte för mer än ca 80kkr. Är jag helt ute och cyklar? |
|
En dåligt utrustad bil är svårsåld, ha det i åtanke. Att Askens mailadress e utsatt gör de ju lite enklare. Fråga honom om bilen, tycker han bilen är bra då är den det. Att bilen har en m3 front är ju i mina ögon inte sant. Var är dimljusen? Finns de m3 fronter utan dimljus? Angående fälgarna är ju smaken som baken... Priset är väl lite i överkant. Att du får loss den för 80 e nog lite naivt. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
Bilen är fin:) Milen är riktiga. Komfortpaket och eftermonterad m3 framspoiler. För 80kkr får du 2st fina BMWcyklar som du kan cykla med:) Är du seriöst intresserad så åk och titta på den. Mvh Asken |
|
mackan325 |
Asken, du har självfallet rätt! MEN det är ju inte var dag man har vägarna förbi Torsby.... Därför ville jag först veta en rimlig prisnivå för att sedan ta en diskussion med säljaren. |
|
Hej mackan. Jag tror inte ägaren är beredd att gå ned i pris på telefon så att säga men det är bara det jag tror. Torsby ligger ju kanske inte direkt runt knuten men jag står för att bilen är så fin som priset motsvarar. Kan nog inte hjälpa dig mer, prova att prata med ägaren eller jämför på tex www.bytbil.com Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.