|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag funderar på att montera en bakvinge på min 635:a. Det är spoilerkit.com som är återförsäljare och dom vill ha 5650 kr inkl. moms & frakt... Som det är nu ska bilen lackas om och då funderar jag även på att montera en bakvinge för jag tycker det ser rätt fräckt ut. Men som sagt var den kostar en hel del då jag pluggar och inte har någon stor inkomst... Vad tcker ni? Skulle ni köpa vingen om ni vore mig? Det är vinge nr. 37 på bilden: Länk | |
|
Hej den är läcker den vingen. har funderat på att köpa en liknande hos just spoilerkit till min E28. men det är ju så jävla dyrt bara...skulle försöka hitta en begagnad på BMWBörsen om jag vore du! ///Tomas 528i -86 |
|
Christoffer |
Hej! Det är ju en kultbil du har, då kan du ju inte ha en sån vinge. Jag tycker vingen 38 ser bättre ut, mer orginaltrimmat liksom. Förlåt om jag säger det men jag tycker 37'an ser hemsk ut. |
|
6 serien är en utav BMW:s absolut snyggaste modeller... så förstör inte den med en bak spoiler. Please!!!! Mvh Jocke W |
|
|
Jo den är lite stor måste jag säga... Som det är nu så sitter inte ens orginalvingen kvar på bilen... Nej det blir ingen vinge trots allt, inte i år i alla fall... Mvh |
|
|
H-L Snälla, förstör inte 635:an med nån jävla korv-kiosk trimning som möjligvis ser häftigt ut ute på vischan. Instämmer med de övriga och tycker att du skall behålla originalspoilern. Spar dina pengar till ngt bättre än en vinge. Har följt dina inlägg om din 635:a och det har varit kul läsning. Den första bilen är alltid speciell. Jag tycker 635:an är den snyggaste BMW som tillverkats. Hade kunnat ge vad som helst för en fin mörkblå M635:a av sen 80-tals modell... Lycka till!! Mvh Stoffe 318i -94 M5 Touring -94 |
|
|
635an är klart en av BMWs grymaste bilar!!tatta inte till den med massa kjolar o skit!!!håll den clean o snygg i stället,en sänkning o ett par shyssta hjul räcker lätt!!!! D är fegt o släppa gasen! |
|
|
Fast jag såg att BMW har en M-teknik orginalvinge fast den lär kosta pengar antar jag.... Nej jag ska snygga till den grundligt och behålla den tills jag börjar jobba och får in stålar. Då tänker jag köpa en riktigt snygg E24 av 87-89 årsmodell... Jag plockade bort baksätena igår och såg rostavlagringar lite här och där och då blev man faktsikt lite småledsen... Jag menar det är ju synd på en så fin bil att den håller på att rosta sönder :( Om jag bara hade haft mycket pengar har man ju kunnat låta någon plocka ner hela karossen och rostbehandla och lacka om den... I motorrummer kan man oxå se små rostavlagringar :( Det som är possitivt är att den ser mycket bra ut under bilen då den är VÄLDIGT bra underredsbehandlad, dessutom så är motorn helt snustorr utan den minsta oljeläckage och den spinner fint :) Sedan så är det ju körglädjen som är helt enastående :) |
|
| Du förstör bilen med den där FULA vingen.......... | |
|
Håller med den stora parten av svar LÅT BILEN VARA!!!!!! Bock och tack innebandyback! |
|
|
JAG SKA ! ! ! JAG SKAAAAA....!!!! |
|
|
hehe bra det,annars kanske du blir lynchad?????=) vad sägs om fett o vägsalt??istället för tjära o fjäder =)) D är fegt o släppa gasen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.