|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag funderar på att montera en bakvinge på min 635:a. Det är spoilerkit.com som är återförsäljare och dom vill ha 5650 kr inkl. moms & frakt... Som det är nu ska bilen lackas om och då funderar jag även på att montera en bakvinge för jag tycker det ser rätt fräckt ut. Men som sagt var den kostar en hel del då jag pluggar och inte har någon stor inkomst... Vad tcker ni? Skulle ni köpa vingen om ni vore mig? Det är vinge nr. 37 på bilden: Länk | |
|
Hej den är läcker den vingen. har funderat på att köpa en liknande hos just spoilerkit till min E28. men det är ju så jävla dyrt bara...skulle försöka hitta en begagnad på BMWBörsen om jag vore du! ///Tomas 528i -86 |
|
Christoffer |
Hej! Det är ju en kultbil du har, då kan du ju inte ha en sån vinge. Jag tycker vingen 38 ser bättre ut, mer orginaltrimmat liksom. Förlåt om jag säger det men jag tycker 37'an ser hemsk ut. |
|
6 serien är en utav BMW:s absolut snyggaste modeller... så förstör inte den med en bak spoiler. Please!!!! Mvh Jocke W |
|
|
Jo den är lite stor måste jag säga... Som det är nu så sitter inte ens orginalvingen kvar på bilen... Nej det blir ingen vinge trots allt, inte i år i alla fall... Mvh |
|
|
H-L Snälla, förstör inte 635:an med nån jävla korv-kiosk trimning som möjligvis ser häftigt ut ute på vischan. Instämmer med de övriga och tycker att du skall behålla originalspoilern. Spar dina pengar till ngt bättre än en vinge. Har följt dina inlägg om din 635:a och det har varit kul läsning. Den första bilen är alltid speciell. Jag tycker 635:an är den snyggaste BMW som tillverkats. Hade kunnat ge vad som helst för en fin mörkblå M635:a av sen 80-tals modell... Lycka till!! Mvh Stoffe 318i -94 M5 Touring -94 |
|
|
635an är klart en av BMWs grymaste bilar!!tatta inte till den med massa kjolar o skit!!!håll den clean o snygg i stället,en sänkning o ett par shyssta hjul räcker lätt!!!! D är fegt o släppa gasen! |
|
|